lørdag den 16. januar 2016

Et anderledes bogkøb

Som overskriften lyder har jeg anskaffet mig et par "besynderlige" bøger til min samling. De kan vist klassificeres som hobby-bøger og består af følgende:



Hermed har jeg nu udsendt en officiel advarsel til alle herboende kaniner! (Ironi kan forekomme).

Jeg har købt John Seymour "Den nye selvforsynende have" (udgivet af forlaget Gyldendal), som er en komplet illustreret guide til at plante, dyrke, opbevare og konservere frugt og grønt fra egen have.

Den anden bog jeg har købt fortsætter lidt i samme tråd, blot med fokus på selvforsyning af sundt og klimavenligt kød. Titlen lyder "Urban farming - kaniner" og er skrevet af Tine Kortenbach.

Jeg har allerede været igang med at bladre lidt i dem begge og læse lidt om det der lige fangede min opmærksomhed. De er begge spændende og meget anvendelige bøger ser det ud til, så jeg glæder mig til at blive beriget med ny viden!

Hvem ved - måske serverer jeg kanin til sommer!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar