onsdag den 27. august 2014

Bogindkøb i august #2


De sidste to bøger

I dag kom postmanden, finally! Og under sin arm bar han igen en pakke, som han med hastige skridt satte foran min hoveddør. Han var endnu ikke væk før at jeg havde revet døren op, og straks greb ud efter pakken… Han fik øje på mig, og jeg tror jeg kunne læse hans tanker.. det var enten "du burde søge hjælp" eller "har du ikke et liv dame". 

Postmanden fik et smil med på sin vej - han er trods alt min nabo, og har nok sat de første 11-12 pakker/kasser med bøger foran min dør. Resten af bogpakkerne har han sandsynligvis bemærket på vej til arbejde…

Nok om det.. I pakken lå de sidste to bøger jeg havde bestilt på Plusbog.dk.
Jeg har set frem til netop denne forsendelse, da den indeholder en bog af Virginia Woolf - "Sit eget værelse".

Bogen tager udgangspunkt i to foredrag, "kvinder og litteratur",  afholdt af Virginia Woolf i 1928 i Cambridge

Derudover havde jeg også bestil bogen "Americanah" af Chimamanda Ngozi Adichie.
"Americanah" har fået rigtig god omtale, og er blevet anbefalet på flere bogblogs rundt omkring.
Så efter et hurtigt kig på bogens handling, klikkede jeg den med ned i kurven.



Glæder mig til at gribe dem ned fra hylderne så snart jeg er færdig med Jane Austen!

Håber i alle har en fantastisk dag derude!

4 kommentarer:

  1. Glæd dig til "Americanah". Det er ganske enkel fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre! Synes også den lyder vildt spændende.. har kredset om den hele dagen (og måske smug-kigget bare en lille bitte smule) hihi..

      Slet
  2. 'Americanah' er enestående! :'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre! har kigget på den så mange gange, og handlingen lød bare så lokkende, at den til sidst endte i indkøbskurven - trods det at jeg har en stak ulæste bøger der ligger og kalder på mig:P

      Slet