søndag den 31. august 2014

Drømmen om et hjemmebibliotek


Tænkte at jeg lige ville lægge nogle billeder ind af "mit værelse", hvor jeg sidder og skriver på min blog, og læser selvfølgelig.

Jeg elsker det her værelse, og det bedste ved rummet er selvfølgelig den store reol, hvor der er plads til MASSER af bøger endnu… mon det kan bruges som en undskyldning til, at købe endnu flere!??

Jeg er i gang med at læse "Freuds søster", og tænkte, at selvom jeg ikke har en bog at anmelde, så kunne jeg da lave et andet bogligt indlæg. Desuden er det da altid rart at få et lidt mere personligt indblik i personer bag deres blog.

Så nu viser jeg mit mini bibliotek frem til Jer, så i kan se mit absolut yndlings-rum i hele huset! Et sted hvor jeg tilbringer al den tid jeg kan, hvor jeg følger alle de super gode bogbloggere, og forsøger at skabe et lille univers for mig selv:)

En skønne dag (forhåbentligt snart) vil jeg forsøge, at lave en video af værelset, og nogle af de finurlige ting der gemmer sig rundt omkring.

Håber i alle har haft en vidunderlig weekend omgivet af skønne historier og smukke ord! - kan man andet i det her konstante regnvejr?

Min lille skriveplads...

Nogle af de bøger der har stjålet mine timer...



Må snart få udfyldt de tomme hylder…ellers skal jeg jo bare tørre støv!




6 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare fint og lyst og luftigt! :)

    SvarSlet
  2. Tak!:) er også super glad for det - og at det ENDELIG er færdigt!

    SvarSlet
  3. Lækkert læserum :) Hvad med en up date på dette indlæg? Har du stadig så meget plads på hylderne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!:) er virkelig også bare et skønt rum at være i. Der er stadig godt med plads, men der er da kommet lidt mere til:D Jeg skal nok lige have en bookshelf-tour i baghovedet!

      Slet
  4. Hvor er det fint! :) Gid det var mig, som havde plads til sådan en stor reol. Den ville nok blive fyldt op hurtigt. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også noget mere fyldt op nu;) det er så skønt at have plads til alle de skattede bøger:)

      Slet