mandag den 25. august 2014

Nyt på hylden, august måned

Nye bøger på hylden!

August måned har ført en masse gode bøger med sig. Jeg har været en tur i Bog&ide, i Pilgaard Bogantikvariat, Arnold Busck, og bestil nogle stykker på Plusbog.dk.

Jeg har allerede læst "Læserne i Broken Wheel anbefaler" af Katarina Bivald, som jeg vil lægge en anmeldelse ind af senere.

Jeg venter på den sidste ordre fra Plusbog.dk, så udover de bøger jeg viser jer her, er der 2 mere på vej. Tænker at jeg vil lægge billeder ind af dem, når de engang kommer.

Især bogen "Freuds søster" af Goce Smilevski, glæder jeg mig til at læse. Har læst anmeldelser af den på andre bogblogs, og den lyder virkelig spændende! Havde egentlig tænkt at den skulle være en del a Read-a-thon i oktober, oh well! Lad os se hvor længe den holder sig lukket…



Lige nu tilbringer jeg mine læsestunder i selskab med Jane Austen's "Stolthed & Fordom".
Jeg fandt hendes bog blandt tilbudshylderne i Bog&ide, 3 hardbacks for 200 kr.! Det kunne jeg jo ikke modstå. Og idet jeg aldrig har læst nogle af Jane Austen's bøger, tænkte jeg at det var den oplagte mulighed, lige at snige den med ned i posen, sammen med 2 andre bøger… det må man nemlig godt!

Jeg venter endnu på udgivelsen for Jojo Moyes nye bog "En plus En", ligesom jeg venter på to andre bøger: "Dræb ikke en sangfugl" og "Fra hjertet - en jordemoders rejse".
Må væbne mig med tålmodighed indtil udgivelsesdatoerne er nået!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar