tirsdag den 19. august 2014

Nyt i postkassen

Okay… Jeg er ny til det her med at blogge… Bær venligst over med mig, mens jeg lader mine utilstrækkelige og komplet mangelfulde evner, lege med dette lille nye "hjem".

Jeg har ingen ide om hvad jeg laver, men efter utallige inspirationskilder i form af andre bogblogs, vover jeg mig nu ud i det.

Jeg vil ikke skrive alt for meget i denne omgang, blot sætte et par enkelte billeder ind - og se om resultatet er noget der bare minder om en start på en blog.

I da kom "Matilda" med posten. Jeg har ventet over en UGE på, at netop denne lille bog skulle fylde min postkasse. "Matilda" er et barndomsminde, og jeg husker tydeligt hvordan jeg tvang min far op at låne filmen, hver gang jeg var syg - og "syg!"
Jeg elsker designet af bogens forside, og de sjove illustrationer der gemmer sig indeni. Den vækker så glade følelser frem.

Så det første jeg deler med Jer der evt. læser med, er et fantastisk barndomsminde!



  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar